Dana 16.06.2009. na Izvanrednoj skupštini našega kluba, većinom glasova (a i natpolovičnom većinom sveukupnog članstva) donesena je sudbonosna odluka: GRADI SE NOVA KLUPSKA MAKETA .
Nakon prezentacije ideje koja bi bila najbliža nečemu što bi dostojno reprezentiralo djelovanje Kluba, a osim toga i omogućilo zabavu većini članova, dogovoreno je da se taj plan moje malenkosti (ipak je ovo već n-ta maketa koju sam projektirao, a moram se pohvaliti da sam bio jedan od četvorice veličanstvenih: pokojni Dragan, Dragec, Miro i ja, koji su inicirali i isprojektirali staru maketu na Gornjem Gradu), prihvati uz neke izmjene .
Glavni konzultanti su bili Dragec i Boki, a gotovo svi članovi kluba koji se koriste elektroničkom poštom, a i oni koji dolaze u klub, su se aktivno uključili . Nakon otprilike mjesec dana se iskristaliziralo konačno rješenje. Na skupštini su izglasani voditelji radova, dva ravnopravna, autoritativna, kršna momka: Nikola i Nenad, i… . prionulo se poslu.
Kako bi se u Klubu stvorio prostor za relativno veliku maketu (2002×6024 mm), bilo je potrebno učiniti štošta. Prvo je uslijedilo seljenje stanice Zabok (srećom, nakon izložbe još nije bila ponovno spojena) .
To su pažljivo učinili Renato, Krešo, Boris, Renato i Boki, vozio je naravno legendarni Nino, a Zabok je smješten na dobro čuvanoj tajnoj lokaciji kod Maria .
Potom se prionulo raščišćavanju krša koji se godinama skupljao u “podrumu” zabočke stanice. Po toj “arhivi” su rovali Boki, Jadranko, Boris i Darko uz nadgledanje i pomoć voditeljskog dvojca N&N (Nenad i Nikola) .
Čistilo se i po tavanu, i sve makete koje su godinama lelujale nad glavama članova našle su udomitelje, a jedino je maketa koju je Rade prije više godina poklonio Klubu, zbog jako lošeg stanja rastavljena, a njeni objekti bit će upotrijebljeni pri gradnji nove makete .
Paralelno s tim radovima krenulo se u rekontrukciju “Školice”, kako bi na njoj mogli voziti svi modeli dužine 303 mm. Voditelj je jedan od dinosaura, Dragec, uz svesrdnu pomoć (što riječju, a što djelom) Renata, Kreše, Matije, Nene, Borisa i Darkića .
Istovremeno je Nenad napravio gantogram, ja sam razradio detaljnu specifikaciju materijala i razradio kabliranja, a Boki se uključio u posao oko roštilja (kako ne bi bilo zabune, ne radi se o “žaropeku”, nego o rešetkastoj konstrukciji koja će biti podloga makete) .
Planirani početak radova je, unatoč promjeni Vlade i recesiji, 01.kolovoz 2009., a faze rada do završenosti “početak izrade reljefa” se mogu očitati iz gantograma kojega uredno održava voditelj radova (N).
Kako niti jedna maketa nikada ne može biti potpuno završena, realno je očekivati da će ova maketa do sljedećeg ljeta dobiti reljef, a onda na scenu nastupaju detaljisti. O tome dalje ne bih pisao, ali je preporuka pozorno pratiti Dnevnik rada koji ćemo pokušati redovno osvježavati tekstovima, slikama i video ulomcima.
Isto tako smo otvorili i natječaj za odabir naziva stanica na maketi a i same makete.